Замовлення| Доставка і оплата
Як оформити замовлення
Робити покупки через наш інтернет-магазин дуже просто.Крок перший:
вибрати вподобані товари, свій розмір і додати їх у кошик.
Крок другий:
перейти в корзину, і натиснути кнопку "Оформити замовлення".
Крок третій:
замовлення оформляються без реєстрації; вводите контакти дані, адресу доставки, вказуєте службу доставки - Нова Пошта
по можливості адресу або номер відділення.
в поле - "Тут Ви можете додати додаткову інформацію для нас:
- Ви можете вказати компанію перевізника;
- адреса або номер складу компанії перевізника ".
Крок четвертий:
ставимо галочку Правила і Право повернення, натискаємо кнопку "Підтвердити замовлення".
Оформлення замовлення завершено.
З цього моменту Ваш замовлення надійшло в обробку. Термін дійсності замовлення 2 дні.
Звертаємо Вашу увагу! Під час Розпродаж термін дії замовлення - 1 день!
Всі замовлення обробляються щодня.
За будь-якого питання роботи інтернет-магазину Ви можете звернутися будь-яким зручним способом
Пн-Пт з 13:00 до 19:00:
- телефони для дзвінка з мобільного:
(097) 490 55 11 - Київстар;
(099) 490 55 11 - МТС;
(073) 490 55 11 - Life;
- email: info@reebok.in.ua
- форма зворотного зв'язку
доставка
Доставка по Україні
Замовлення оптравляются за графіком - ЩОДЕННО (крім Воскресіння і святкових днів)
При оплаті замовлення до 12:00 - замовлення відправляється в той же день
Після 12:00 - на наступний день
виключно службою доставки "Нова Пошта"
При замовленні понад 15000 грн. доставка безкоштовна!
При замовленні товару без знижки, на суму понад 6000 грн. - ДОСТАВКА БЕЗКОШТОВНА
У разі повернення або обміну товару, пересилання посилки в обидві сторони оплачує покупець.
Доставка по Києву.
Можливість доставки прохання уточнювати у наших менеджерів.
Вартість доставки:
У разі, якщо загальна сума покупки більше 15000 гривень, доставка здійснюється безкоштовно.
У разі, якщо загальна сума покупки менше 15000 гривень, або Ви відмовляєтеся від покупки, по будь-якої причини Ви оплачуєте вартість послуг кур'єра.
Самовивіз
Самовивіз можливий в нашому магазині за адресою:
м. Київ, проспект Миру, 4
Можливі варіанти оплати в нашому інтернет магазині:
1) Оплата на рахунок «Приват Банку»
- через термінал, касу або Privat24
2) Оплата картою через термінал в нашому магазині
- картою будь-якого банку
3) Оплата за безготівковим розрахунком на «Приват Банк»
- тільки для спортивних клубів і організацій
При оплаті замовлення до 12:00 - замовлення відправляється в той же день
Після 12:00 - на наступний день
Гарантія та повернення
Гарантійний термін на взуття і одяг, придбані в нашому інтернет-магазині, становить 30 днів.
Порядок повернення взуття і одягу, куплених нашому магазині:
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» обмін і повернення можливе в строк до 14 днів з моменту відправки замовлення клієнта, крім нижньої білизни, шкарпеток, пляшок для води, м'ячів, купальників і аксесуарів.
У разі обміну якісних товарів через невідповідного розміру - вартість доставки замовлення одержувачу не компенсується, і оплачується покупцем.
Повернення товару
Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки (товар не підійшов / не сподобався).
Повернення в цьому випадку можливий тільки якщо:
- товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
- повністю збережена фірмова упаковка (включаючи ярлики);
- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі покупцеві (без будь-яких пошкоджень і дефектів);
- при наявності чека на товар виданий покупцеві разом з товаром.
У разі дотримання перерахованих умов клієнт оплачує зворотну доставку згідно з діючими тарифами ТК "Нова Пошта".
При поставці товару належної якості в індивідуальному порядку товар підлягає заміні або поверненню за умови відшкодування витрат постачальника на виконання даного замовлення (відповідно до пункту 3 статті 702 ГК України).
Не можна відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно купують його споживачем. Тобто, якщо річ замовлялася індивідуально для вас, повернути її не можна.
Також звертаємо Вашу увагу: знижений у ціні товар з міткою Розпродаж - ПОВЕРНЕННЯ не підлягає!
Якщо виявився брак:
Ви можете повернути товар при виявленні прихованого дефекту.
Звернутися з претензією необхідно до закінчення Гарантійного терміну.
Дефект не повинен бути наслідком неправильно експлуатації!
Розгляд претензії займає від одного до десяти